.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمل، ساري و نكا بيشترين ايدزي را در مازندران دارند
عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت:‌ایدز علاوه بر عوارض شخصی ، عوارض اقتصادی و اجتماعی را نیز به دنبال دارد که یتیم شدن 14 میلیون کودک تاكنون در جهان یکی از این عوارض است ...
آمل، ساري و نكا بيشترين ايدزي را در مازندران دارند

عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت:‌ایدز علاوه بر عوارض شخصی ، عوارض اقتصادی و اجتماعی را نیز به دنبال دارد که یتیم شدن 14 میلیون کودک تاكنون در جهان یکی از این عوارض است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر فرهنگ بابامحمودی در پنجمین کنگره دانشجویی مقابله با ایدز و اعتیاد در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : ایدز بیماری است که برای مقابله با آن سالروز جهانی می گیرند که چنین اتفاقی برای بیماری طاعون تاکنون به وجود نیامده است .

وی تمایلات و شهوات انسان را عامل اصلی گسترش ویروس ایدز دانست و افزود : اگر ما مدیران یک راه منطقی برای اطفاء شهوات انسانی و به ویژه جوانان ارائه نکنیم اینگونه بیماریها ناخواسته گسترش خود را انجام خواهد داد .

بابامحمودی با بیان اینکه قشر جوان بیشتر در معرض این بیماری است تصریح کرد : متأسفانه بسیاری از راهها را بدون اینکه راه دیگری به جوان پیشنهاد دهیم منع می کنیم و آن وقت انتظار ما این است این جوان دچار انحراف اخلاقی و روانی نشود .

وی جلوگیری از فساد اخلاقی و اعتیاد را مهمترین راه حل مقابله با ایدز عنوان کرد و گفت : ایدز علاوه بر عوارض شخصی ، عوارض اقتصادی و اجتماعی را نیز به دنبال دارد که یتیم شدن 14 میلیون کودک تاكنون در جهان یکی از این عوارض است .

به گزارش ايسنا،عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تأثیرپذیری زن از ویروس ایدز در هنگام آمیزش جنسی بیشتر از مرد است تعداد بیماران مبتلاء به ایدز در مازندران را طبق آمار 1/7/1387 ، یکصد و 79 نفر اعلام کرد و گفت : آمل با 46 ، ساری با 41 و نکا با 24 نفر بیشترین تعداد مبتلايان ويروس ايدز را به خود اختصاص داده اند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آذر 1387
بايد هم ساري بيشترين آمار ايدز را داشته باشد......
(يك بابلي غيرت مند مثل هر بابلي ديگري)
ستاره 15 ارديبهشت 1392
حرفشون رو تصحیح می کنم: یک بابلی بی شخصیت مثل هر بابلی دیگه.
شعور هم خوب چیزیه موقع تقسیم کم اومد به شما نرسید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.086 seconds.